Vis enkelt innlegg
Gammel 16-03-18, 10:53   #831
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.766
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ting som irriterer volum IV

Opprinnelig lagt inn av Novla, her.

Jeg tror det er det som er det mest vanlige, sånn at folk rett og slett overser biten om at vi gjerne vil ha beskjed uansett.

Har vurdert å purre, men er litt redd for å bli oppfattet som påtrengende...

Det har aldri bekymret meg. Sannsynligvis oppfattes du snarere som ekstra opptatt av at akkurat deres barn skal komme, noe som jo er bra og positivt, samtidig som de nok blir aller mest opptatt av sin egen dårlige samvittighet over å ha glemt å svare (de fleste er tross alt mest opptatt av hvordan de selv framstår).

Du kan skrive: "Hei! Håper dere fikk bursdagsinvitasjonen! Vi har ikke hørt fra dere enda, og Novla-barnet er veldig spent på om NN kommer i bursdagen. Si fra hvis dere trenger hjelp til å organisere skyss eller å finne frem! Mvh Novla."

Den siste setningen tar jeg gjerne med der barnet har utenlandske foreldre, for jeg har erfart at det gjerne er dette som hindrer disse i å komme.

__________________
µ 05 07 07
My er aktiv nå