Vis enkelt innlegg
Gammel 16-03-18, 11:02   #158
Niobe
Personlig pessimist

Niobe sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: "Den mentale belastningen" - gjelder dette i Norge?

Opprinnelig lagt inn av 007, her.

Et annet viktig tema ang mental belastning på kvinner vs menn: Hva når foreldre blir syke/pleietrengende? Hvorfor et det da oftes døtrene som må trå til mest?
Hos meg er det belastningen med foreldre som hoder på å bikke lasset, selv om vi søsken deler ganske likt. Omsorg, organisering og hjelp til foreldre over flere år, kombinert med tre barn, full jobb og videreutdanning - og eget liv - jeg kjenner at strikken begynner å bli ganske mør.

Jeg tror ikke jeg er enig i hva mange legger i «må». Hvem har sagt de trø til mest? Jeg tror ikke de må. At de likevel gjør, det må da være et valg?