Vis enkelt innlegg
Gammel 16-03-18, 15:20   #81
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.486
Blogginnlegg: 629
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Listhaug og hennes unnskyldning

Opprinnelig lagt inn av IzziCreo, her.

Det er akkurat det som er problemet. Selv om jeg ønsker henne bort så er det litt sånn careful what you wish for... Med så mange gærne tilhengere så kan hun bli langt farligere utenfor. Tenke seg skrekkscenario med Sylvi med eget parti.

Nei, jeg vet virkelig ikke helt hva jeg syns er mest fornuftig i denne saken. Er det best å holde henne innen regjeringen, og på den måten ha kontroll på henne? Men har man egentlig det? Hun makter å skape så enormt med støy, og hun tar oppmerksomheten bort fra viktigere politikk her også. Jeg er usikker på om hun vil være verre på utsiden? Sin egen agenda kjører hun uansett. Jeg er også prinsipielt i mot at en person skal dilles med bare fordi man ikke tør å si i fra at det vedkommende driver med er helt uakseptabelt, og fordi man er redd for hva vedkommende kan finne på å gjøre. Vanskelig! jeg vet ikke om det er verre eller bedre med henne inne eller utenfor, rett og slett.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat