Vis enkelt innlegg
Gammel 20-03-18, 12:59   #20
Guava
Bør lage seg en tittel selv

Guava sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 17
Guava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gode tips til foreldre som blir med klassen til Polen/Tyskland?

Opprinnelig lagt inn av Pelen, her.

Jeg har spurt Herremannen og en kamerat (som var med på fjellet i helgen) om hvilke som henger mest sammen så jeg har rimelig god oversikt over hvilke som kan trives på rom sammen. Vi foreldre som skal være med skal ha møte 1,5 uke før vi drar.

Men for all del snakk med lærerne.

De vet gjerne ting som ikke elevene har helt oversikt over.

Jeg har en del erfaring med å fordele fjortiser på rom og det folk skriver her om å ikke oppgi på forhånd er kjempelurt. Å ha et ferdig romoppsett er bra og å ha voksenledere knyttet til rom. Altså at samme voksenperson har ansvar for alle på rommet. Bytting av rom, bare ved veldig spesielle tilfeller.
Det er alltid lurt før turer å be foreldre om å melde inn spesielle ting det må tas hensyn til.

Guava er ikke aktiv   Svar med sitat