Vis enkelt innlegg
Gammel 30-03-18, 11:38   #6
Maverick

Maverick sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 1275
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hilsekultur - når hilser du?

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

I marka og på fjellet så syns jeg hilsing øker omvendt proporsjonalt med folkemengdene, og proporsjonalt med været. Altså, hvis det er helt eksepsjonelt vakkert vært så blir det litt sånn "for en dag!!"-hilsing, og er det skikkelig ruskete så er det lett hoderystende "men ut skal vi, gærningene!"-hilsing. Unntak fra "jo mindre folk jo mer hilsing" er den klassiske "treningsturløypa" jeg av og til går inne fra skansebakken. Selv om det er bare noen få folk ute med hodelykt, så hilses det ikke da. Folk er på trening, ikke tur.

Ja, sånn!

Opprinnelig lagt inn av Millen, her.

Jeg har aldri skjønt hvorfor en skal hilse på sjø, marka og fjellet når en ikke kan hilse på fortau i byen feks. ( holder kjentfolk utenfor).

Det KAN ha noe med antall mennesker man møter å gjøre.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat