Vis enkelt innlegg
Gammel 01-04-18, 16:18   #14
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 41.043
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Påskedager i Oslo

Opprinnelig lagt inn av Billa, her.

Åh, den 4DX-kinoen på Storo skulle jeg GJERNE sjekket ut! Vi fikk det ikke til denne gangen, så det ble Saga i stedet.

Jeg synes at til denne filmen så passet 4DX veldig godt, men tenker at det kan bli i overkant på en del andre filmer. Aftenpostens anmeldelse av filmen sa jo nettopp at dette er en film som bør sees på kino, og det er jeg enig i.

10-åringen syntes at sekvensen fra Ondskapens hotell var i overkant skummel, men ellers var han helt i fyr og flamme. Og den strenge mora hans som har innført spillefri på tirsdager var godt fornøyd med filmens avslutningssetninger.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat