Vis enkelt innlegg
Gammel 03-04-18, 14:00   #10
dharma
Lager seg en tittel.

dharma sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
dharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hva irriterer deg?

Opprinnelig lagt inn av Strå, her.

Jeg irriterer meg over folk som i offentlige rom og som holder på med et eller annet på mobilen, UTEN å skru av lyden eller bruke ørepropper/headset, eller det de bruker er så dårlig at ekkel, metallisk, hjerneødeleggende, hodepineskapende lyd trenger seg gjennom og inn i mine ører og hode. Tusen takk, det var godt å få det ut.

Enig, og foreldre som lar ungene sine holde med bråketing på telefon/ipad uten headset.

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Folk som går rundt og tar feil, men tror de har rett. Særlig om de mener bestemt at JEG tar feil, når jeg har rett! (For eksempel å bli tutet på i en rundkjøring når det beviselig er jeg som kjørte riktig. Da får man jo ikke korrigert dem heller! )

Sånne ting blir jeg gående å kverne på lenge etterpå, klarer ikke å slippe det og det irriterer meg ihvertfall.

Folk som dynker seg i parfyme irriterer meg også.

dharma er ikke aktiv   Svar med sitat