Vis enkelt innlegg
Gammel 04-04-18, 09:32   #37
My
Semiaktiv

My sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva irriterer deg?

Jeg er i grunnen svært lite sensitiv når det gjelder lukt når jeg tenker etter.

Tåler godt både parfymer, tøymykner, vaskemidler, duftlys, blomster, all slags matlukt og det meste annet. Bruker ikke parfyme selv, og det varierer hvor godt jeg synes det lukter når andre har det på seg, men det verken plager eller irriterer meg. Jeg er glad for det. Verden er jo stappfull av lukter.

De eneste luktene jeg klarer å komme på, som jeg faktisk har store problemer med å takle (bortsett fra åpenbare ubehagelige lukter som dårlig ånde o.l. selvsagt) er lukten av blåbærbiola, og Redbull, Battery o.l. Disse er jeg heldigvis ikke utsatt for ofte nok til at jeg kan ha de på lista over ting som irriterer meg.