Vis enkelt innlegg
Gammel 23-04-18, 10:56   #44
Matilda
Dig for victory!

Matilda sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Østlandet
Blogginnlegg: 38
Matilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvor ofte spiser dere dessert?

Forseggjorte desserter som krever forberedelse har vi kanskje en gang eller to i måneden. I sommerhalvåret har vi ganske ofte is, enten kuleis eller pinneis, kanskje 2-3 ganger i uka. Vi har ofte også dessert etter fiskemiddager året rundt, typisk ispinne eller en kjeks eller liten kanelbolle. Jeg tar nesten alltid en rute sjokolade eller tre til kaffen når jeg tar meg en kopp, i perioder hver dag, i andre en gang eller to i uka. Det sammenfaller stort sett med barnas dessert, vi går ikke og spiser godteri hele dagen.

For min del er nok svaret dermed «hver dag», siden jeg spiser søtt hver dag, men mengdene varierer. De andre i familien spiser noe som kan tilsvare dessert 2-3 ganger i uka.