Vis enkelt innlegg
Gammel 23-04-18, 11:19   #18
Nenne
Introvert optimist

Nenne sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Telemark
Blogginnlegg: 202
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor mye snop spiser dere?

Opprinnelig lagt inn av Bokormen, her.

Jeg er dårlig på å begrense meg da det gjelder sjokolade, så det bør jeg ikke ha i hus. Ikke noe problem å spise en 200 g Freia på en helg.

Det er kjempelett! Men jeg prøver å aldri la det skje. Jeg legger egentlig på meg bare av å ha sjokolade i hus, uten å spise den. (Det føles i hvert fall sånn ...) Hadde jeg kunnet spist mer godteri enn jeg gjør uten å tenke på vekt, så hadde jeg da virkelig kost meg mer. Det er ikke fordi jeg ikke har lyst på at jeg ikke spiser godter, det er fordi jeg ikke bør ha det.

Som Bluen sier, så er det jo ikke farlig, så hvis man kan spise en del godteri uten å få problemer med det, skjønner jeg ikke hvorfor ikke folk bare skal fortsette å kose seg. Enten det er noen ruter sjokolade hver dag eller mer i helgen.

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv   Svar med sitat