Vis enkelt innlegg
Gammel 23-04-18, 13:45   #132
Ruslebiffen
biffvase

Ruslebiffen sin avatar

Medlem siden: Apr 2010
Ruslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hvor mye snop spiser dere?

Jeg kan potensielt spise enorme mengder snop, og tidligere kunne mannen og jeg glatt spise et par poser potetgull og et par store poser smågodt / smash el.l ila. en helg. Det kan vi ikke lengre. Selv om jeg trener mye og har høy muskelmasse, så sliter jeg med å holde vekten nede og må være påpasselig. Dessuten fungerer hode og kropp skrekkelig dårlig om jeg spiser masse sukker.

Vanligvis kjøper vi ikke inn snop til oss voksne i helgene lengre. Vi drikker vin. Når vi først kjøper snop (en gang annenhver måned, kanskje?) kjøper vi alltid litt for mye og husker på hvorfor vi ikke kan kjøpe snope lengre. Brus drikker vi svært sjelden.

Min nemesis er småspisingen; hvis vi først har noe godterirester, kjeks eller kokesjokolade i skapet, spiser jeg det, litt etter litt. Så det bør vi helst ikke ha hjemme. Jeg spiser også en del mørk sjokolade, så går fort med en plate 86 % ila. en uke.

Jeg synes noen her inne spiser mye snop, men ikke sjokkerende mye.