Vis enkelt innlegg
Gammel 30-04-18, 09:31   #66
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.481
Blogginnlegg: 629
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Valgfrihet til videregående skoler

Opprinnelig lagt inn av Lizzie, her.

Men etter å ha jobbet på både en ungdomsskole og en videregående skole i Groruddalen vet jeg at det finnes mange flinke og motiverte elever der også. Det som skjer er at disse søker seg til skoler med høyt karakterkrav, og at de videregående skolene i Groruddalen istedenfor får inn andre elever med dårlige forutsetninger.

Selvfølgelig vet jeg at det finnes flinke og motiverte elever i Groruddalen! Ikke trengte jeg å jobbe der for å vite det heller. Men jeg syns ikke nødvendigvis de skal måtte fortsette å være buffer for dem som ikke er det. Det syns jeg ikke om noen, samme om de kommer fra Ullern, Veitvet, Grünerløkka eller Bygdøy. Og ved å begrense elevenes søkeradius vil man forsterke delingen av byen, for det vil ikke være noen måte komme seg derifra, om det være seg Røa eller Stovner.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat