Vis enkelt innlegg
Gammel 18-07-07, 12:19   #12
Juste
Populærkulturjunkie

Juste sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: I Cyberspace.
Blogginnlegg: 1
Juste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt likt
Standard

Sv: Flere som skal på Øya?

Jeg organiserer standen til firmaet jeg jobber i på Øya, så jeg kommer til å være der hver dag Og siden jeg organiserer så blir det ikke så mange vakter på meg, ergo mer tid til å se konserter

Jeg vil anbefale ALLE som skal på Øya og få med seg to band, Tinariwen klokken 17:05 på onsdag og Gogol Bordello 16:55 på torsdag. Det blir to store konsertopplevelser.

Tinariwen kommer fra Mali og spiller en slags ørkenblues, helt fantastisk og høre på.

Gogol Bordello kaller musikken sin for Gypsy Punk og kommer garantert til å bli årets villeste konsert. De blander sigøynermusikk, jødisk klezmermusikk og punk i en sinnsyk blanding, og er garantert og få deg i godt humør. I tillegg har de en av de villeste frontmennene du vil få se i år

Fra Wikipedia: Gogol Bordello is a Gypsy punk band from the Lower East Side of New York City that formed in 1999. They are renowned for their frenetic, theatrical stage shows. Much of their sound is inspired by Gypsy music, as most of their members are immigrants from Eastern Europe. The band incorporates minor-key accordion and fiddle (and on some of their albums, saxophone) mixed with cabaret, punk, and dub. They were described by Phill Jupitus on Jools Holland Live as "a bit like The Clash having a fight with The Pogues in Eastern Europe." [1]

Sist redigert av Juste : 18-07-07 kl 12:32.
Juste er ikke aktiv   Svar med sitat