Tråd: Hage 2018
Vis enkelt innlegg
Gammel 06-05-18, 18:59   #107
Mei
Har fått viljen sin
 
Mei sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.606
Blogginnlegg: 397
Mei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hage 2018

Vi har gravd smale kanter langs alle bed og lagt bark der for å gjøre gressklippingen enklere. Ble også bark rundt pallekarmene i år. Får fjerne den til høsten når sneglene har lagt egg der. Har enda ikke funnet det perfekte dekket rundt pallekarmene som både ser fint ut, er snegleuvennlig og ikke koster skjorta. Skjellsand var nær en seier, men det ble for dyrt (og var vondt å tråkke på).

Jeg har også begynt å planlegge lavendelbed i 4-5 meter foran terrassen i solsteika. Erfaring og tips til sorter, underlag, overvintring og stell tas i mot med takk!

Har også fått ryddet arbeidsbordet mitt og skrubbet vekk det siste av sleip mose på hellene under. Også har jeg sittet mye i skyggen og lest bok. Har egentlig en hjemmeeksamen å skrive, men hagen frister så mye mer!

Mei er ikke aktiv   Svar med sitat