Vis enkelt innlegg
Gammel 09-05-18, 08:49   #866
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.708
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #4

I går ble jeg glad av en 11 år gammel fotballspiller på laget til guttungen min, som midt under kampen gikk bort og ga den fortvilte keeperen på laget sitt en trøsteklem, etter en gedigen keepertabbe.

Også ble jeg som vanlig glad av alle de herlige, fine og inkluderende 7.klassingene, som samlet seg i en stor gruppe av både gutter og jenter på fotballbanen i går uten organisert trening, for å spille fotball, bare henge, og heie på de av guttene i klassa som hadde kamp. Og at alle tre ungene mine kom hjem alt for sent, fornøyde skitne og varme etter mange timer ute i sola med gode venner. Vi trenger noen slike dager nå, hvor vi absorberer sol så lenge vi kan, så får det bare våge seg om det blir så som så med leggetida noen dager.

__________________
µ 05 07 07

Sist redigert av My : 09-05-18 kl 08:59.
My er ikke aktiv