Vis enkelt innlegg
Gammel 19-07-07, 09:07   #6
Teofelia
Bedreviter

Teofelia sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 391
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Om å bruke bilbelte (VG.no)

Sitat:

- Den koster bare 199 kroner og det er 750 kroner i gebyr for å bli tatt uten belte. Så i teorien så har du jo spart 551 kroner hvis du slipper unna en bilbeltekontroll med denne t-skjorta.

Eller man kan feste bilbeltet og spare hele beløpet.

Jeg kan ikke for mitt bare liv fatte hvorfor noen ikke vil bruke bilbelte? Ikke er det i veien, ikke tar det lang tid å ta det på, ikke tar det lang tid og ta det av, og etter å ha brukt det jevnlig en periode, merker man jo ikke at det er der en gang.

Jeg kan for eksempel skjønne hvorfor noen har lyst til å kjøre motorsykkel uten hjelm, (Jeg skjønner ikke at de faktisk gjør det, men jeg skjønner hvor lysten kommer fra.) men hvor fristelsen ligger i å kjøre bil uten belte, det er jeg rett og slett ikke i stand til å skjønne.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat