Tråd: Gruffetråden
Vis enkelt innlegg
Gammel 29-05-18, 07:30   #219
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 41.065
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gruffetråden

Opprinnelig lagt inn av Luvi, her.

At jeg natt til i dag ble vekket både 0030 og kl 0500 fra stamping oppe. Først i kveld kom jeg på fjorårets runde i omtrent en hel måned hvor jeg ble vekt rett før kl 05 og fant etterhvert ut at det var pga Ramadan. Det bor nå en ny familie over meg, som virker hyggelige nok, men de er også stampere. Krysser dermed nå fingrene for at de ikke har tenkt å vekke meg til samme tid flere ganger....

Siden det du angir er de tidspunktene da de får lov til å spise, så tror jeg nok du må vente en stund før det blir stille igjen.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv