Tråd: Gruffetråden
Vis enkelt innlegg
Gammel 07-06-18, 18:42   #369
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 41.090
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gruffetråden

Opprinnelig lagt inn av Trois, her.

Men dette er noe man må regne med når man bruker kretsdommere til klubbkamper. Men skjønner frustrasjonen din altså. ��

Jeg må ikke regne med at de tar min dommer (som jeg selv har skaffet) uten å finne erstatter OG uten å gi beskjed om at han fjernes fra vår kamp. Selv kretsen er helt enige i at det er feil.

Kretsen sutrer fælt over dommermangel og jeg ser også hvilken elendig jobb med å holde på de potensielle dommerne de har. Det kan jo være en sammenheng der, gitt.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv