Vis enkelt innlegg
Gammel 19-07-07, 19:53   #6
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Jeg blir så LEI MEG av å gå til frisøren

Jeg er stort sett fornøyd hos frisøren jeg. Har funnet meg en som jeg liker veldig godt!

Hun er veldig dyktig, og da spesielt på det med farger - det er ganske krevende - og mye å kunne i teorien, for å få det til å funke i praksis (spesielt på mitt hår som endrer farge hele tiden )

Men jeg sier ifra underveis også. Sist så stoppa vi LIKE før hun skulle stripe håret i sånn hette, fordi jeg følte det ble feil. Så da tok hun av hetta, farga håret, og bare pensla i striper.

Så det gjelder å si ifra når man "ser" det går galt!

Ellers anbefaler jeg å prøve flere frisører.

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat