Vis enkelt innlegg
Gammel 20-06-18, 10:18   #110
Floksa
can-jur
 
Floksa sin avatar
 
Medlem siden: May 2009
Hvor: Vinterland
Innlegg: 17.596
Blogginnlegg: 121
Floksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Case 2: Ikke at vi skal ha hund, men hvis...

Opprinnelig lagt inn av Isprinsessen, her.

Jeg er nok en av de partene i diskusjonen som ikke vil endre mening.

Var inne på siden til DHH i dag og de skriver fortsatt at du får ikke en jakt eller vakt hund, du får en kompis. Ved å blande to jakthunder så elimineres ikke jaktlysta i hunden. Puddel er en av de rasene som varsler raskest av andre vakthundraser, labradoren har også mye forsvar i seg. Hvor blir da disse egenskapene av?

De skriver fortsatt at det som kjennetegner hund fra dem er at den er allergivennlig og de ikke røyter.

Jeg antar at de går opp i røyk?
Jeg kjenner faktisk INGEN doodler, men jakt og vakt et problem?


Om allergi står det. Mener du at dette ikke stemmer?

Sitat:

Mange allergikere har god erfaring med Cobberdog når det gjelder allergiske reaksjoner. Ved å holde pelsen ren og holde børstningen av pels utendørs i pollensesong så er det gode muligheter for å kunne ha en Cobberdog i hus uten at det skal trigge allergiske reaksjoner.

__________________
F-I-R-E

Bokhyllen er den stige, hvorved du bliver din overmanns lige - Henrik Wergeland
Floksa er ikke aktiv   Svar med sitat