Vis enkelt innlegg
Gammel 25-06-18, 09:53   #2
frukt
finner ut av mye

frukt sin avatar

Medlem siden: Mar 2013
Blogginnlegg: 267
frukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #5

Opprinnelig lagt inn av millact, her.

I går hadde jeg bursdag. Jeg har alt jeg trenger, er ikke særlig opptatt av ting og da pappas kone (pappa døde for halvannet år siden) spurte meg hva jeg ønsket meg sa jeg at jeg gjerne ville ha et par flasker rødvin fra vinkjelleren hans. I kveld åpnet jeg en av flaskene, fra 2011. Sikkert alt for fin og dyr til å drikke på en søndag kveld, alene ( har ikke drukket hele flasken), men det var en utrolig god italiensk vin. Jeg har hørt på pappas favoritt, Slavekoret, av Verdi og tenkt på pappa og savnet ham.

Høres ut som den perfekte vinen å drikke alene på en søndag.

Jeg er glad etter en fin helg med kjæresten. Vi var ute og spiste med noen venner på fredag, og etterpå gikk vi på pub og tok noen drinker.
Så var det rett hjem i seng, og opp trøtt og fæl på lørdag morgen. Da skulle vi nemlig på fjelltur.
Det ble veldig strabasiøs tur med klatring over steinur, følge sauetråkk gjennom bjørkeskog og klatring ned en brått fjellskråning gjennom skog og over steiner. Og så klatret vi opp igjen i duskregn. 11 timer tok det, fjellstøvlene inneholdt omtrent en liter med vann på returen, og jeg hadde vond hofte. Men det var så verdt det.
Kinamaten smakte utrolig godt etter 5 timer uten mat.
I går derimot ble det bare sløving, vafler, potetgull, brus og to filmer. The lobster er veldig artig.
Og nå har vi endelig fått planlagt fjellturen vi skal på i juli mens jentene har ferie med besøkshjemmet.

Sist redigert av frukt : 25-06-18 kl 10:04.
frukt er ikke aktiv