Tråd: Gruffetråden
Vis enkelt innlegg
Gammel 26-06-18, 14:48   #547
Høst
Ad astra
 
Høst sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 3.498
Blogginnlegg: 334
Høst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Gruffetråden

Propella, skjønner at den er litt lei. Gratulerer med overstått, i alle fall Vi har ikke noen tradisjon for stor feiring og slikt hos oss, men alle i familien får i hvertfall ett gratulerer med dagen (og litt mer ståhei for ungene, kyss&klemz for oss voksne.... )

Jeg gruffer litt fordi jeg akkurat fikk vite at jeg blir rammet av en omorganiseringsprosess som pågår - jeg mister ikke jobben, blir bare omplassert - samme oppgaver (håper jeg) men ny ledelse og nye kollegaer....Litt kjipt og litt spennende, det er jo uansett samme arbeidsplass/sted, selv om det blir i ett annet hus på en måte.....

__________________
Høst(Vesla 2002, Junior 2010, Knøttet 2015)

Though my soul may set in darkness, it will rise in perfect light; I have loved the stars too truly to be fearful of the night.

Høst er ikke aktiv