Tråd: VGs vektklubb
Vis enkelt innlegg
Gammel 20-07-07, 15:28   #9
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: VG`s vektklubb

Opprinnelig lagt inn av Pia, her.

Det kan jeg være enig i om man liker lavkarbodietter. Men nå er det jo mange, meg selv inkludert, som trives best og har best effekt med "tradisjonell" slanking ala Grete Roede. Og for disse er jo fordelingen god.
Jeg tror at noen kropper absolutt har best effekt av lavkarbo. Spesielt for de med insulinresistanse osv er det uten tvil karbohydrater som er synderen. Men for mange andre er det variert fettfattig kosthold som er veien å gå. Men selvfølgelig med fokus på raske karbohydrater også.

Forskjellige kropper reagerer forskjellig.

Selvfølgelig, men det er derfor jeg sier at man ikke må bli opphengt i kakediagrammet. Det har vært mange spørsmål om det diagrammet der inne, mange som ikke føler seg helt fortrolig med det, så da synes jeg man heller bør fokusere på sunn mat enn å følge et kakediagram slavisk. Et diagram som ikke engang passer for alle.