Vis enkelt innlegg
Gammel 06-08-18, 11:58   #6
zinatara
Bør lage seg en tittel selv
 
zinatara sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Innlegg: 6.730
zinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Finnes det en fitbit el lign med gps og mulighet for å tracke sted i app?

Opprinnelig lagt inn av Høst, her.

Det tenkte jeg ikke på nei.....Men dersom de har gps, så skal jeg vel kunne tracke selv om jeg ikke får opp data på telefonen fra senderen? Bare lokasjon?

Hmmm... jeg må google litt mer kjenner jeg...Vet bare ikke helt hva jeg skal google etter, har fitbit selv og hadde håpet på noe lignende, men jeg finner ikke helt det jeg håper på....

En ting er at dingsen vet hvor den er i forhold til GPS, men dersom den ikke sender det ut videre vil jo man ikke kunne følge det i sanntid på en annen enhet. Og da funker det kun som en måte å se hvor man har vært. Noe som vel er meningen med slike funksjoner i fitbit og andre aktivitetsmålere, de brukes for å vite hvor langt og hvilket terreng man løp/gikk i.

zinatara er ikke aktiv   Svar med sitat