Tråd: Gruffetråden
Vis enkelt innlegg
Gammel 13-08-18, 15:38   #1
him
Leser

him sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 5
him har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gruffetråden

Opprinnelig lagt inn av Elisabet, her.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10......

Vi må få til noe mer enn ett bad hvor både do og dusj er inne på det enebadet her i oppussings objektet kjæresten og jeg bor nå, og med unger er vi stadig 7 stykker i hus. *legger hverdags kabal* I morgen er jeg sikkert like blid igjen kanskje, men må få ringt en rørlegger og sjekket ut midlertidig løsninger på vaskerommet så lenge.

Sett på sånn hyttetoalett? (Forbrenningstoalett) Veldig greit i en slik situasjon som du beskriver. Koster litt, men over en lengre periode vil jeg tro det er ok å ha mer enn ett do