Vis enkelt innlegg
Gammel 14-08-18, 13:09   #215
-ea-
heimføing
 
-ea- sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heime
Innlegg: 15.517
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Men altså, Per Sandberg-saken??

Opprinnelig lagt inn av nokon, her.

Eg såg 12-nyhetene på NRK, og der seier Nesvik «Eg blei spurt om å bli fiskeriminister i helga, så alt dette er veldig nytt for meg». Det tyder strengt tatt på at det ikkje var heilt spontant at Sandberg måtte gå. Var det ei forsnakking?

Tipper det tar ei stund å skaffe en ny, så avgangen har sikkert vært planlagt internt noen dager før det offentliggjøres.
Og så var det i mediene mandag formiddag at Nesvik var på vei til Oslo, og det er jo relativt lett å finne ut hvis media har mistanke om at han kan være den nye ministeren. Bare å sette ut en "spion" på flyplassen i Ålesund og se om han går på Oslo-flyet, ikke verre enn det.

-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat