Vis enkelt innlegg
Gammel 16-08-18, 08:06   #37
him
Leser
 
him sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.524
Blogginnlegg: 5
him har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Frokost som del av arbeidsdagen?

Opprinnelig lagt inn av Høst, her.

Er det greit å spise frokost på jobb?

Det er irriterende med den type mennesker, men det er jo ikke selve frokostspisingen som er problemet. Hadde det ikke vært det ene hadde det vært det andre. Før opplevde jeg ofte slik ting som veldig plagsomt - for meg gikk det også mye på at jeg ikke skjønte hvordan de tenkte. Reagerte mye på egoisme (for det er jo dette det er, de prioriterer å gjøre andre ting enn jobb, fordi det er morsommere/mer interessant/viktigere/de fortjener det). Har dog klart å legge det fra meg - litt usikker på hvordan jeg gjorde det. Men det var en lettelse

Opprinnelig lagt inn av Trulte, her.

En digresjon...er det innafor å gå barbeint inne i åpent landskap og på kjøkkenet og toalettet?

Jeg opplever det å være barbeint som veldig "privat" (personlig, intimt) så jeg ble veldig overrasket da noen gjorde det på jobb, men opplever det ikke som noe negativt, mer ... ehe ... anderledes?

__________________
"The further a society drifts from the truth, the more it will hate those that speak it." - George Orwell
him er ikke aktiv   Svar med sitat