Vis enkelt innlegg
Gammel 16-08-18, 09:45   #3
Neket
Har diplom

Neket sin avatar

Medlem siden: Jun 2010
Neket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt av
Standard

Sv: Frokost som del av arbeidsdagen?

Opprinnelig lagt inn av Ellisiv, her.

Ikke barbeint på kontoret. Not! :-O

Ellers er jeg overrasket over at det er innafor å begynne dagen med halvtimes kaffepause så mange steder. Virkelig? Jeg ser at noen skriver at det av og til blir snakket om jobbting, men likevel.

Det blir over 10 timer i måneden det, i bare tull. Utenom vanlig pause.

Jeg tror de aller fleste med kontorjobb bruker ti timer i mnd (minst) på ting som ikke er jobbrelaterte når de er på jobb. En kaffepause her, litt regningsbetaling der, en litt lang lunsj eller tre, osv. Jeg tror det er viktig med skravlepauser - selvom man ikke alltid snakker jobb så gjør det mye for miljøet på arbeidsplassen.

Jeg syns det er rart å spise frokost på den måten (men spiser frokost på jobb selv mens jeg leser mail), men jeg hadde ikke lagt meg opp i hva kollegaer gjør eller ikke gjør.

Neket er ikke aktiv   Svar med sitat