Vis enkelt innlegg
Gammel 19-08-18, 19:48   #11
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.344
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bygge selvtillit

Jeg tror egentlig det er veldig lurt å være bevisst på nettopp det at man IKKE skal sammenligne seg selv med summen av alle andre. Jeg ble i hvertfall mye bedre i jobben min da jeg lærte meg å ikke tenke at jeg må kunne og være god i alt, det er mye viktigere å være klar over hva jeg er god til IG hva jeg ikke er god til, og i stedet for å prøve å skjule hva jeg ikke er god til, helle be om råd fra noen som kan det jeg ikke kan. Ble mye mindre stress av det, og det viser seg at folk liker å dele av kunnskap, og ikke ser på meg som en uvitende jentunge selv om jeg ber om råd.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat