Tråd: 204 ...
Vis enkelt innlegg
Gammel 21-07-07, 22:27   #18
Susse
Gal kattedame

Susse sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Blogginnlegg: 544
Susse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: 204....

Opprinnelig lagt inn av allium, her.

Søsteren min fikk forresten råd fra en gartner om å lage sneglefelle. Skjær øverste halvdelen av en halvannen liters brusflaske, sett den opp ned i den nederste halvdelen. Sneglene kryper oppi, og kommer ikke ut igjen. Det var visst ikke nødvendig å ha noe å flasken en gang, men de liker visstnok lettøl.

Mamma har fanget mange slik du beskriver denne uka, men hun har brukt bananskall i bunnen av flasken.
Skal prøve meg på ei felle eller to jeg også. I kveld ble det "bare" 83 stk..
Kjøkkenhagen kan jeg si takk og farvel til, det er nå 3 år siden sist jeg kunne ha en vanlig ok avling så nå gidder jeg rett og slett ikke mer. Godt coop har 15% på økologiske grønsaker. Kjipt for ungene også som har kosa seg med gulrøtter, jordbær, osv.
Får satse alt på urtehagen i steden, der er de nemlig ikke

Susse er ikke aktiv   Svar med sitat