Vis enkelt innlegg
Gammel 24-08-18, 14:59   #3
Tjorven
ej ikke møjkets heije

Tjorven sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 181
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilke sanger vil du skal være på spillelisten på fest?

Jeg vet ikke om jeg definerer Karpe Diem som ny musikk heller. De har jo tross alt vært artister i over 15 år, og jeg hører på alt de har gitt ut.

(Knerten og jeg er helt ekstreme Karpe Diem-fan. Knerten vekket litt oppsikt da vi var på festival i fjor sommer og han kunne ALL tekst på samtlige låter som ble spilt. Sikkert også fordi han ser enda litt yngre ut enn han er. I fjor hadde klassen hans om dikt i norsken, og alt han valgte å skrive var deler av tekster fra låtene deres eller tolkninger av låtene deres. Han er jo av typen som går veldig opp i ting, og jeg begrenser han ikke på akkurat dette.)