Vis enkelt innlegg
Gammel 28-08-18, 14:48   #8
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.259
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Forbud mot russeklær før 1. mai

Jepp, jeg kjenner veldig på at min som alltid har noen å være med på skolen, men ikke er i noen gjeng, antagelig vil falle utenfor dersom dette blir en stor greie. Også fordi han selv ikke ser poenget. Og, av samme grunn, jeg ville blitt mer velvillig til at han skulle "få lov" til ting vi begge syns er teit, for at han ikke skal falle utenfor. Noe jeg tror er grunnen til at mange foreldre er såpass pushovers på russefeiring.

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat