Vis enkelt innlegg
Gammel 02-09-18, 22:16   #16
Niobe
Personlig pessimist

Niobe sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Et godt eksempel på fattigdom?

Opprinnelig lagt inn av Maverick, her.

Restplasstur til Syden er ikke noe tegn på hverken det ene eller andre synes jeg. Og jeg har ingen problemer med å skjønne eller vite at det er ekstra viktig å få til den type opplevelser når man vanligvis ikke kan, eller for den del utsette SFO-regning eller strømregning for å gjøre det.

Men jeg mener fortsatt at når man har nada penger og allerede sjonglerer inkassokrav, da er man (vanligvis) veldig klar over utbetalingsdatoer.

Nuvel. Jeg var dønn avhengig av arbeidsavklaringspengene for de var min eneste inntekt, og for å få dem måtte jeg sende meldekort hver 14. dag. Man skulle tro det var overkommelig for en ellers relativt oppegående person, men det skjedde 3 ganger at jeg sendte inn for sent og fikk redusert utbetaling. Rett og slett fordi livet, ammetåke, søvnmangel, frykt for livet og fremtiden og jeg vet ikke hva. Man føler seg selvsagt som en idiot, med dårlig samvittighet overfor partner på toppen, og jeg var sikker på at jeg aldri kom til å gjøre det igjen etter første gangen. Jeg hadde riktignok ingen inkassokrav på nakken, men jeg kan jammen ikke garantere at det hadde gjort meg mer klartenkt i de tilfellene..?