Vis enkelt innlegg
Gammel 22-07-07, 15:18   #2
Teofelia
Bedreviter

Teofelia sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 391
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Når du ikke tror på healing o.l.

Jeg har aldri hørt om en healer som har helbredet kreft – eller så veldig mange andre terminale sykdommer, for den del, så jeg kan aldri tenke meg at jeg ville kontaktet en healer om jeg hadde vært dødssyk.

Jeg kan i grunnen bare signere Skilpadda: Det ville vært like fjernt for meg som å ofre en geit eller rense auraen i rosa bergkrystaller.

Opprinnelig lagt inn av Sitron, her.

Det er ikke lenge siden akupunktur var kvakksalveri. Det er også mennesker som ikke har effekt av akupunktur. Likevel fungerer det for andre og er tatt opp i vestlig medisin.

Jeg tror ikke akupunktur kan helbrede kreft heller.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat