Vis enkelt innlegg
Gammel 22-07-07, 16:18   #8
Maverick

Maverick sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 1277
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Spinoff fra Har du prøvd narkotika

For å komme tilbake til saken:

Jeg tror ikke jeg noen gang kommer til å prøve narkotiske stoffer, fordi jeg vet hvor lett jeg blir avhengig. Jeg vet hvor intenst jeg kan ønske meg å flykte fra virkeligheten, og jeg vet at bare å lese om hvordan andre oppfatter heroinrusen gjør at noe i meg higer etter å oppleve den. Ergo holder jeg meg unna.

Samtidig har jeg sett på altfor nært hold hvordan både lett og tung rusmisbruk arter seg. Bieffektene av "den ultimate rusen" er ikke like fristende som rusen i seg selv.

Ellers elsker jeg å lære nye ord, og gleder meg over å kunne føye kausalitet til listen i dag!

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat