Vis enkelt innlegg
Gammel 04-09-18, 14:11   #6
banana
Har ingen tittel
 
banana sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 6.961
banana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Diett vs reise på regning

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Trøbbelet blir at han andre trekker hennes fra på sin regning, tror jeg. Selv om det går opp totalt sett, så skal jeg vedde på at det får de fleste regnskaps- og rapporteringssystemer til å knele helt.

Han trekker ikke noe fra, han leverer en reiseregning hvor han legger ved en kvittering for måltidet vi har spist sammen, ca 800 kroner totalt sett (400 på hver). Den ber han om å få refundert - han får ikke diett og får bare ting refundert etter regning. Min reiseregning har påført diett med måltidstrekk for middagen (og frokosten som var inkludert i hotellet).

Opprinnelig lagt inn av Candy Darling, her.

Ja, det kan godt hende. Selv om jeg mange ganger f.eks. tar lunsjen for hele teamet på mitt kort, og fordeler det på deltagernes personlige kostnadssted (og de trekker da diett).

Det er jo sånn vi tenker.

banana er ikke aktiv   Svar med sitat