Vis enkelt innlegg
Gammel 05-09-18, 21:46   #83
Snippa
Jo flere jo bedre...

Snippa sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Snippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Bytter dere plass slik at mannen får kjøre?

Opprinnelig lagt inn av zinatara, her.

Jeg har ganske ofte observert kvinner som henter en mann, der mannen kommer bort til bilen, kvinnen går ut av førersetet og setter seg i passasjersetet. Evt. at de bytter andre veien dersom mannen skal av og kvinnen skal ha bilen videre.

For meg er dette helt merkelig og rart. Og det virker jo tungvint når man må stoppe og bytte plass. Jeg syns jo det er ganske greit å bare kunne slippe av noen uten å måtte parkere og gå ut av bilen.

Det kan skje begge veier hos oss, men jeg må innrømme at jeg synes det er ubehagelig å bytte med mannen hvis han skal av, fordi jeg vet at mange Tenker Sitt. I dag var en sånn dag. Jeg hadde ikke sovet i natt, så han kjørte selv om han skulle av først. Ellers kjører jeg mest til og fra jobb nå, fordi jeg skal lengst. Før skulle han lengst, da kjørte han. Han kjører hvis jeg har høye hæler. Jeg foretrekker å bytte litt innimellom hvis vi skal langt, for han er så asosial som passasjer... Ellers kunne jeg gjerne kjørt hele veien.

Snippa er ikke aktiv   Svar med sitat