Vis enkelt innlegg
Gammel 06-09-18, 08:13   #98
Teofelia
Bedreviter

Teofelia sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 391
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bytter dere plass slik at mannen får kjøre?

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Ellers er det jeg som researcher bil, prøvekjører, kjøper (forhandleren møtte aldri mannen min sist, jeg tror han mistenkte meg for å bare bruke en finn-på-mann til å prute: "du vet, JEG vil jo ha denne, jeg syns den er akkurat det vi trenger, men du vet, mannen, han er sunnmøring, og han nekter plent å betale mer enn xxx for en bil, så hvis ikke du kan tyne det ned i det, så blir jeg nødt til å kjøpe en sånn kjip Touran i stedet! :dramadronning: ), sørger for vask, dekk og hva har du. Og planlegger og tegner garasje, og alt med seg.

Jepp. Akkurat der er vi også. Mannen min vet at vi har Toyota og hvilken farge den har, men ikke hvor gammel den er, når den var på service sist eller hvor verkstedet der vi skifter olje ligger. Det hender at han fyller diesel, men det er også alt.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat