Vis enkelt innlegg
Gammel 07-09-18, 14:12   #124
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.461
Blogginnlegg: 629
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bytter dere plass slik at mannen får kjøre?

Opprinnelig lagt inn av Candy Darling, her.

Altså, jeg er helt sikker på at alle har personlige grunner for å velge sånn. Like fullt ser vi at det blir stereotypiske mønstre av det, på samme måte som med etternavn. Så er det spørsmål om man synes det har en verdi å bryte stereotypiske mønstre eller ikke. Jeg synes som oftest det.

Japp! Og jeg er til og med blant dem som helst ikke kjører. Og har angst for å fylle bensin. Vår forrige bil kjørte jeg jo, men Høvdingen ble veldig frustrert at jeg ikke satte tilbake setet (163 vs 186) og sendte meg av og til videoer av at han prøvde og sette seg inn, og av at jeg gjerne kjørte på fumes for å slippe å fylle bensin.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat