Vis enkelt innlegg
Gammel 12-09-18, 10:00   #108
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.496
Blogginnlegg: 629
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vi som fascineres av FINN (versjon IV)

Opprinnelig lagt inn av Stompa, her.

Jeg er såklart helt enig med deg i dette - men likevel synes jeg det er skikkelig stygt. Det betyr selvsagt ikke annet enn at jeg aldri ville så mye som dratt på visning i et sånt hus, langt mindre kjøpt det. Hvordan andre har det og hva andre synes er fint, er deres sak.

Selvfølgelig, man MÅ ikke like dette bare fordi det er gammelt. Jeg er nok der at jeg kan like alle stilarter, så sant det føles "ekte". Også syns jeg det er gøy med overdådig kitsch.

__________________

Tallulah er ikke aktiv