Vis enkelt innlegg
Gammel 17-09-18, 19:17   #243
Floksa
can-jur

Floksa sin avatar

Medlem siden: May 2009
Hvor: Vinterland
Blogginnlegg: 121
Floksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bytter dere plass slik at mannen får kjøre?

Opprinnelig lagt inn av Candy Darling, her.

Er du morsom eller gjør du deg dum? Jeg synes det er litt vanskelig å lese tonen din noen ganger?

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Hvis du kjørte 100 km/t i 60-sona så burde du mistet lappen. Ja, de som kjørte forbi også, selvsagt.

Opprinnelig lagt inn av Høst, her.

Dette blir for dumt (og jeg synes ellers at innleggene dine er veldig gode og smarte) så jeg tipper du overdriver eller setter på spissen her, for dersom dette er reelt, så burde både du og forbikjørerne miste lappen. Idiotisk.

ALternativt bør du sjekke speedometeret på bilen din.

Opprinnelig lagt inn av safran, her.

Jøss.

Opprinnelig lagt inn av Sir Limpalot, her.

Når vi påpeker at folk som sinker og ikke tar hensyn har et medansvar for at det oppstår farlige forbikjøringer, forklarer nøye hvorfor vi mener det og atpåtil dokumenterer at politiet sier det samme velger du å late som om vi påstår den som blir forbikjørt har det hele og fulle ansvaret. Alltid.
Så dum er du ikke, men noen ganger er det lettere å bygge stråmenn enn å argumentere/innse at man kanskje har tatt feil.

Poenget mitt er at det er DETTE som er virkeligheten på norske landeveier. Det var en helt vanlig dag og helt vanlig kjøreadferd.

I dag har jeg kjørt 32 mil på vanlig landevei. Og ble forsøkt forbikjørt på utsiden av forbikjøringsfeltet (jeg tuller IKKE!!!) selv om jeg lå først (av de bak han som lå i fartsgrensa), holdt normal fart og feltet var langt nok til at alle kom forbi.

Spidometeret mitt er alldeles i orden og noen sinker så jeg ikke på noen av turene. De eneste som lagde "kø" var de som holdt fartsgrensa.
En sinke i 45 i 80 sona som kjører Oslo- Trondheim uten å svinge av er selvfølgelig et problem. Det finnes bare så utrolig få av dem,i forhold til dem som er motsatt.

Bokhyllen er den stige, hvorved du bliver din overmanns lige - Henrik Wergeland
Floksa er ikke aktiv   Svar med sitat