Vis enkelt innlegg
Gammel 17-09-18, 21:20   #248
Sir Limpalot
Det kan alltid bli verre.

Sir Limpalot sin avatar

Medlem siden: Aug 2011
Hvor: Akershus
Sir Limpalot imponerer mange og er sikkert smartSir Limpalot imponerer mange og er sikkert smartSir Limpalot imponerer mange og er sikkert smartSir Limpalot imponerer mange og er sikkert smartSir Limpalot imponerer mange og er sikkert smartSir Limpalot imponerer mange og er sikkert smartSir Limpalot imponerer mange og er sikkert smartSir Limpalot imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Bytter dere plass slik at mannen får kjøre?

Opprinnelig lagt inn av Floksa, her.

Poenget mitt er at det er DETTE som er virkeligheten på norske landeveier. Det var en helt vanlig dag og helt vanlig kjøreadferd.

I dag har jeg kjørt 32 mil på vanlig landevei. Og ble forsøkt forbikjørt på utsiden av forbikjøringsfeltet (jeg tuller IKKE!!!) selv om jeg lå først (av de bak han som lå i fartsgrensa), holdt normal fart og feltet var langt nok til at alle kom forbi.

Spidometeret mitt er alldeles i orden og noen sinker så jeg ikke på noen av turene. De eneste som lagde "kø" var de som holdt fartsgrensa.
En sinke i 45 i 80 sona som kjører Oslo- Trondheim uten å svinge av er selvfølgelig et problem. Det finnes bare så utrolig få av dem,i forhold til dem som er motsatt.

Og siden du har kjørt 32 mil uten å se en sinke finnes de ikke og er bare noe vi (og politiet) har diktet opp.
Fake news der, altså.
Det er mottatt.