Vis enkelt innlegg
Gammel 26-09-18, 10:47   #4
Malama
Bør lage seg en tittel selv
 
Malama sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Innlegg: 28.792
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Sv: Dere som kan speider - Krinsbannerkonkurranse?

Bedehuset er på andre siden av veien for skolen og det er oppmøte ti min før oppmøte offisielt er på skolen, for gå samlet.

De skal ha med matpakke og drikke ja, jeg tenker kakao kan være innenfor en sånn lang og våt dag.

Men da er altså planen en gutt i vanntette klær leveres på bedehuset til ti på ti, med matpakke (muligens havregrøt i mattermos, brøs spiser ungen minimalt av nemlig) og drikke, meget mulig kakao, og annet som sto på lista var ven sitteunderlag og speiderkniv. Og hentes kl 18. Klart hjemme for muligheten til en varm dusj før det serveres pizza og lørdagsgoderi med film på kvelden.

Mellomste og ikke utenkelig faren skal få dra på fotballturnering, men det er bare 3 kamper 3'er fotball med rimelig kompakt program så de skal slippe å fryse i mange timer, hvilket er greit siden de tross alt ikke pleier å spille i regntøy... tilgang på varm dusj ved hjemkomst der også, de er ferdig før storebror så det blir ikke kø.

Og jeg og lillemor hjemme og vaske klær og rydde hus, evt en tur på butikk bør vi vel kunne ha etter å ha levert eldste på bedehuset kanskje.

Familiedagen skal vi være med på ja, det er den som er 18.11 med opptak så det blir jo kjekt. Neste høst har mellomste planer om å begynne (de får ikke begynne før i 3. klasse her) så da blir det opptak neste høst også sikker, men hun på den gruppen for de yngste da. Jeg blir nok bedre på dette her med speider etterhvert kan det se ut til.

__________________
Storebror, aug -08 og Mellomsøster feb -11 og lillesøster des -15
Malama er aktiv nå   Svar med sitat