Vis enkelt innlegg
Gammel 01-10-18, 19:54   #46
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.960
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva gjør man for å overleve høsten?

Opprinnelig lagt inn av Blåbær, her.

Jeg visste at jeg savnet våren på vestlandet, men innser nå at jeg savner høsten også. Savner den rå, moldtete, friske litt salte luften.

Høsten kan være kjempefin. I utgangspunktet elsker jeg at vi har fire årstider i Norge. Det er bare det at her i mitt fylke har vi likevel bare én årstid. Den består av sju grader, vind og regn. OK, jeg setter det selvsagt på spissen. Men det er jaggu ikke langt fra sannheten. Spesielt vinteren er i realiteten høst. Det er samme vær fra september til mai.

Jeg har forresten aldri reflektert så mye over våren på Vestlandet. Er den virkelig så annerledes enn ellers i landet? Jeg vet at enkelte østlendinger påpeker at det blir litt fortere grønt her enn der, men er forskjellen så stor?

Hyacinth er aktiv nå   Svar med sitat