Vis enkelt innlegg
Gammel 03-10-18, 21:24   #71
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.719
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva slags vintersko skal din gutt på 10-11 ha i vinter?

Jeg har ikke kjøpt enda, jeg endte opp med å kjøpe et par Asics joggesko med Gore-Tex til en hyggelig pris på "elleville dager" på G-sport forrige uke, og de får klare seg inntil videre. Men jeg så noen i butikk som jeg kan se for meg at han vil gå med på å bruke, det er de mest sporty jeg kom over: https://www.eurosko.com/no/products/...temId=84486004

Usikker på hvor holdbare og vanntette de er, men bedre enn å bruke masse penger på et par sko som ikke blir brukt. Det er nok ikke de varmeste vinterskoa som finnes (ser de kalles "overgangssko" på nettsiden), men guttungen fryser aldri på føttene.

__________________
µ 05 07 07
My er ikke aktiv   Svar med sitat