Vis enkelt innlegg
Gammel 07-10-18, 21:14   #271
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.708
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gruffetråden #2

Her har jeg opplevd å fly hjem fra ferie, der ungene satt på en annen rad, riktignok sammen med søskebarn, men vi kom ut for ganske kraftig turbulens, og ungene ble livredde og hadde ingen i nærheten som kunne trøste. To av dem hadde flyskrekk i lang tid etterpå. Det har bedret seg litt for den ene, men den andre har fortsatt problemer. Så når jeg siden har flydd med disse har jeg sørget for at vi har sittet sammen (har fikset det ved innsjekk da, uten å betale ekstra, vi har vært ute i god tid og det har vært mange ledige). Ungene har flere ganger reist alene med tog, men å reise med fly uten voksne for mine to yngste har vært helt utenkelig etter denne episoden, til tross for at de er 11 år og svært selvstendige på alle andre områder.

Da de var mindre betalte jeg for setevalg. Selv om de var store nok til fint å kunne sitte for seg selv den stunda (og ikke hadde blitt redde enda), tenkte jeg så krisemaksimerende som at hvis det blir behov for det vil jeg helst hjelpe mine egne barn på med oksygenmaskene. Det tenker jeg egentlig fortsatt, men tar sjansen på at vi havner sammen når jeg sjekker oss inn sammen. Og det har vi alltid gjort.

Kun en gang har jeg opplevd at vi har blitt spredt. Det var en gang hele flymaskinen ble byttet ut i siste liten, og alle billettene ble endret. Vi var et reisefølge med fire voksne og seks barn til sammen, der barna var 1, 2, 2, 4, 5 og 7 år gamle. Mine to 2-åringer fikk plass hver for seg, langt unna oss voksne, blant annet. Men da fikk folk bare beskjed om å sette seg hvor som helst hvor det var plass, på grunn av at det var flyselskapet som endret alt. Så det ordnet seg.

__________________
µ 05 07 07

Sist redigert av My : 07-10-18 kl 21:20.
My er ikke aktiv