Vis enkelt innlegg
Gammel 24-07-07, 09:47   #2
Inagh
Slumrende Ullteppe

Inagh sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Noen som har sett "den stygge andungen og jeg"?

Vi hadde med Storebror på denne filmen for et par uker siden - han er 4 1/2 år.

Jeg tror Storebror har lik filmsmak som sine foreldre - vi syns rett og slett den var litt kjedelig... Den første timen gikk greit, så begynte han å turne i setet og ville hjem.

Min kjære og jeg har funnet ut at vi syntes filmen rett og slett var litt stillestående og dyp. Dessuten - og ja jeg er ei diger snerpe - ble det bannet ganske kraftig til tider i filmen, og det kan jeg overhodet ikke like.

Men barn er jo ulike, da. Storebror er som oss - liker filmer med fart og mye å le av. Andre barn liker mer rolige ting.