Vis enkelt innlegg
Gammel 18-10-18, 18:08   #5
My
Semiaktiv

My sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Liker "alle" barn Fanta?

Ja, tenkte å ha vanlig saft eller evt Capri Sonne (for DET er vel bankers?) som alternativ til de som ikke drikker brus overhodet. Og selvsagt vann. Men min erfaring er at disse er i mindretall. Lurte mer på om der er slik at liker man brus så liker man Fanta, slik at jeg kan ta sjansen på ikke å gidde å kjøpe inn mange ulike sorter brus, og om disse flaskene er så morsomme at det blir litt stas i seg selv.

Jeg kjenner gruppa godt nok til å vite hvem som er sjenerte og hvem som ikke har problemer med å si ifra hvis det er noe de ikke liker, så jeg stoler på at det går bra (det vil si den eneste jeg vet er for sjenert til å si ifra kjenner jeg så godt, etter at barnet har vært ut og inn av huset her siden bleiealder, at jeg vet nøyaktig hva hun liker og ikke).