Vis enkelt innlegg
Gammel 18-10-18, 19:27   #13
My
Semiaktiv

My sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Liker "alle" barn Fanta?

Opprinnelig lagt inn av Bluen, her.

Helst økologisk eplemost, da, eller?

Jeg er overraska over å se hvor mange unger som ikke liker helt enkle, vanlige drikkevarer.

Nå er det jo slik at det først og fremst vil være de som har barn som ikke drikker brus som vil svare i tråden da, kom jeg på etter en stund. Derfor laget jeg pollen i stedet. At det er relativt mange i denne tråden (det vil vel si fire stykker eller noe sånt) som sier at ungene ikke drikker brus er jo egentlig ikke mange i det hele tatt. Pollen gir et litt annet bilde. Og foreløpig ser det ut til at min teori stemmer greit, det holder med å tilby kullsyrefritt alternativ, de fleste brusdrikkerne liker Fanta (og jeg antar at "søt flaske"-faktoren vil gjøre enda flere vennlig innstilt til brusen, selv om de har annen brus som favoritt).

Så langt ser det ut til at ca 1/4 ikke liker brus, og i vårt lille selskap vil det da si tre barn, statistisk sett, basert på denne svært gyldige og representative forskningen.

Sist redigert av My : 18-10-18 kl 19:46.
My er ikke aktiv   Svar med sitat