Vis enkelt innlegg
Gammel 03-11-18, 11:01   #836
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.351
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #5

Det var i går da, men jeg er fortsatt glad:

Min eldste sønn og jeg deler en caps. (Som han har fått i julegave av meg. ) Her en dag fant jeg den ikke og så spurte jeg ham på kvelden om han hadde hatt den den dagen, eller om vi hadde forlagt den, og han sa at han hadde brukt den siden det regna, og så sa jeg "haha, det var derfor jeg lette etter den også!", og ikke noe mer, vi har flere capser og det er ikke et issue liksom.

Og i går morges regnet det også, og da jeg kom ned i stuen etter at han hadde dratt på skolen hadde han lagt den oppå strikketøyet mitt på stuebordet. Det ble jeg så glad for!

Maverick er ikke aktiv